2011-08-10

Are you surviving the hot summer?

I use a new computer that my boss bought recently.
The software on it uses the latest edition, too.
The mouse is smooth and the monitor is clear!
I feel stress-free. I feel relaxed.

I noticed the data of the poster I am currently working on.
"My work is so sloppy!"
My motivation is increased. I want to improve my work.

The world evolves every day.
I must evolve, too.

近況:

新しいPCを使用しています。
ソフトも、最新版を使っています。
動きはスムーズだし、モニターでの見え方が鮮明!
ストレスフリーです。
そして、私は気がつきました。
現在制作中のデータが、いかにいい加減だったか…!
んー、モチベーションが上がってきました。
もっと良いものを作りたい。

世界は日々進化する。
私も、進化しなければ。


Hibiscus : from the balcony of my house