2012-03-19

'I had a splendid time.'

I went to Ms. Coffee with my girl.
It's a strange cafe that doubles as a bakery.
We talked about a lot of things...
Our goals in life, our family, what we like, what we don't like, etc.
To be honest, she looks like a typical pretty girl,
so at first I didn't expect much out of her.
However, she's much more than I expected,
and I'm really glad to have her.

One scene of the youth

I had a splendid time.

『私はすばらしい時を過ごしました』

私は彼女とミス・コーヒーに行きました。
それはベーカリーが併設されている変わったカフェです。
私たちはいろんな話をしました。
人生のゴールについて、家族について、何が好きか、何が嫌いか…など。
正直言って、彼女は典型的なカワイイ・オンナノコのようで、
だから私は最初、彼女に多くを期待していませんでした。
でも、彼女は私が想像した以上にずっといろいろなものを持っている人でした。
そんな彼女がいて、私は本当に嬉しいのです。

青春の1ページ。ある男の子の日記より