2012-01-04

On the first work day of the new year

January 4 is the day when business is resumed for the new year for our office.
There was the surprise present for my boss & me (we were born in the year of dragon) !

我がマツダデザインの仕事始めは、1月4日からでした。
辰年二人の為に、こんなプレゼントのサプライズがありました!


The FUROSHIKI of TORAYA.
とらやの風呂敷。
愛嬌のある竜をシンプルに配置して、
上品に仕上げているあたり、なるほど、とらやです。


A red wine of the RED DRAGON brand & a dragon pendulum.
We decided to keep the wine with a wish.

RED DRAGONブランドの赤ワイン。
折角なので、これは願かけ用にとっておくことにしました。
辰振り子。鮮やかな黄緑がカワイイ!
「お好きな所に飾ってください。」ということでしたので…


I displayed it in the entrance hall of a new room.
It is a dragon causing happiness.
BTW, the birthday of the person whom we gave this smart present is close … .
I displayed a card. Will she notice it?

新しい部屋の玄関に飾りました。幸せを招く竜です。
さあ、期待に応えられるよう、頑張るぞ〜!
皆さん是非いらしてくださいね。

ちなみに、この粋なプレゼントをくださった方の誕生日がもうすぐ…。
今度この部屋に入る時、この金色の手製カードに、
気がついていただけるでしょうか??
サプライズ返しです。