2011-10-02

Progress report of Night - 4

It has been a long time since I wrote you last.
This series "Night"...it doesn't always go as planned.
Update was delayed.
I've always admired craftsmen who would clear all conditions,
even if it were very difficult order.
It is professional, we must be so.

だいぶご無沙汰してしまいました。
このNightシリーズ、なかなか思うようにいかず、
更新が滞っていました。

どんな無理な注文でも、さっと引き受け、
条件をクリアしたものを作ってくれる職人さん達に憧れます。
それがプロであり、そうでなくてはなりませんよね。



How many times does this make it? I drew it again.
これで何回目でしょうか。また描き直してみました。

..................................................................................................................................................

By the way, I just noticed.
The last content was the 100th post for this year.
I realize it how great 200 hits a year of Ichiro.

ところで、私は今、気がつきました。
前回の投稿が、2011年100件目の投稿でした。
イチローの年間200安打がいかに凄いか、実感します。